Heineken

Středa, září 7, 2011 14:14 Hod.

Každá chvíle s pivem Heineken má své osobité kouzlo

Pivo Heineken je světlé pivo typu ležák. Má světle zlatou barvu a osvěžující, jemně hořkou chuť s typickým, silným a příjemně éterickým buketem. Pivo Heineken je nejrozšířenějším pivem na světě. Prodává se ve více jak 170 zemích v zelené láhvi, která symbolizuje, že pivo se vyrábí z přírodních surovin – chmelu, sladu a vody. Působivý design láhve je spojen s tradiční červenou hvězdou. Středověcí pivovarníci veřili, že má mystickou sílu chránit kvalitu piva. Každá chvíle s pivem Heineken má osobité kouzlo. Heineken je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva.

Heineken a fotbal

I když se to nezdá, tak spojení Ligy mistrů a značky Heineken není odjakživa. Bylo to až v roce 2005, kdy Heineken vystřídal v roli jednoho z osmi hlavních sponzorů svého holandského pivního konkurenta Amstel. Komunikace značky Heineken vždy patřila k tomu nejlepšímu. Heineken umí skvěle pracovat s digitálními médii – jeho facebooková stránka má přes jeden a půl milionu fanoušků! Nepřekvapuje proto, že Heineken jako jediný ze sponzorů Ligy mistrů odkazuje na webových stránkách UEFA nikoliv na svůj korporátní či produktový web, ale právě na svou facebookovou stránku. Lze tvrdit, že Heineken je v současnosti patrně nejglobálnější pivní brand. Jeho spojení s Ligou mistrů proto dává smysl - navzdory výhradně evropské účasti je Liga mistrů neméně globálním produktem. Finále Ligy mistrů je nejsledovanějším každoročně se opakující sportovní událostí na světě. V roce 2009 bylo jeho sledovanost poprvé vyšší než u Super Bowlu.